Samsung HW-Q900A zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q900A zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hermanbrinkman@outlook.com 18-01-2022

Eerst luisteren voordat je koopt

Geschreven voor: Samsung HW-Q900A zwart

Om maar direct met de deur in huis te vallen, over het geheel genomen valt deze soundbar flink tegen. Zeker in relatie tot de aanschafprijs van € 999,00. Wat mij als eerste opvalt is de zeer onvolledige handleiding. Verder is er van ‘bouncing off the ceiling’ geen enkele sprake zoals in de folder wordt gesuggereerd. Er is überhaupt weinig sprake van stereo effect ondanks -bijvoorbeeld- de ‘surround mode’. Desalniettemin is het geluid bij films zeker niet onaangenaam. Bij muziekweergave moet de soundbar het direct afleggen t.o.v. een standaard stereo-installatie. Maar, wellicht dat het beter wordt bij aanschaf van 2 aanvullende luidsprekerboxen van hetzelfde merk die tegen meerprijs beschikbaar zijn.

Pluspunten

• Bij films, aardige geluidsbeleving

Minpunten

• Dramatisch slechte handleiding
  • Duur voor wat je krijgt
  • Ongeschikt voor muziekweergave